Thursday, September 1, 2011

Majlis PertunanganKu~

Syukur kpd Allah kerana majlis Pertunangan Anna & Mohammad berjalan dengan lancar.. Memori2 indah yg pasti akan diingat utk slamanya.. hihihi..

 cincin disarung di jariku~
bersama bakal ibu mtua~
Rombongan daripada pihak lelaki
bersama keluarga sebelah pihak lelaki & kawan2..
bergambar bersama hantaran
hantaran yang dibuat khas drpd bakal adik iparku..
antara gambar cupcakes yg aku suka~ TQ Siti Aminah
Cup cakes yg aku paling suka~ 
 Tepak sirih dihulurkan..
 Nah, mkn sirih nih.. haha
sijil pertunangan.. Hahaha
Bersama familiku

Syukur kpd Allah di atas ketentuanNya.. Allah lebih mengetahui apa yg terbaik utkku & aku yakin, Allah itu maha mengetahui sesuatu yg aku tidak tahu & aku hanya berserah kpdMu ya Allah.. Semoga dipermudahkan segala urusanku di dunia & di akhirat. TQ Allah..







No comments:

Post a Comment