Tuesday, February 1, 2011

I Don't Love U

Di pagi2 begini aku terlayan 1 lagu dr MCR, 'i dont love u'. Yes!! I dont love u like i did yesterday. Statement bgini aku ase cam nak bg kt some1 yg aku rasa tersangat la menyesal krn mngenali dia.. Tp apa blh buat, andai itu sudah takdirku. Hahaha..
Lirik: Well when u go, Dont ever think i'll make u try to stay
Ulasan aku: Andai kamu sudah pergi meninggalkn diriku, usahlah kamu bermimpi bahawa aku akan mnahan dirimu utk bsama diriku.. i will let u go to hell.. I want 2 say Goodbye.


Lirik: So take ur gloves and get OUT! Better get out while u can
Ulasan aku: Baik kamu brambus dr hidup aku.. Pergi jauh2 dan aku xkan pernah utk mcari dirimu kerana aku sudah tidak mngenali dirimu lagi. Pergi!! Dan jgn kembali lagi. Aku ingin kau tahu bahawa aku sudah tidak perlu dirimu lagi. Ngerti kamu? Hahahaha..


Lirik: I dont love u like i did yesterday
Ulasan aku: Aku xkan mcintai dirimu, menyayangi dirimu, menyukai dirimu, mngasihi dirimu sperti dulu lketika aku pernah cintakn kamu, sayangi diri kamu, kasih akan kamu & sgalanya PERCUMA. Simpan saja untuk dirimu sendiri perasaan ini kerana aku sudah tidak mahu akan dirimu lagi. & i hate u from now own until 4ever.


Lirik: I dont love u like i loved u yesterday
Ulasan aku: Jgn pernah bermimpi aku akan mcintai kamu seperti dulu. Never! (Manas na bunyi ko pok). Hahaha..


Dan.. dan .. dan.. aku juga terlayan lagu bertajuk : Kerna Kamu
Lirik: Ku rasakan seperti hidup semula muncul kamu~
Ulasan aKu: Aku amat berterima kasih kepada some1 yg tlh muncul d saat2 aku down. & amat berterima kasih kpd dia kerana b'usaha buat aku rs seperti hidup semula & mampu utk ketawa lebih riang & lbh hapi dr seblum ini. TQ dear.


Lirik: Kau terangi hidupku, Kau ubati lukaku.. semua dr kamu~
Ulasan: Hidupku yg gelap kini sudah terang setelah munculnya diri kamu. Lukaku kini sudah sembuh. Trima kasih ya.. Hahahaha..



Lirik: Setelah kau ada di situ, segalanya menjadi baru. Ku hadiahkan hatiku untuk Mu.
Ulasan aKu: Yup!! ku hadiahkan hatiku untuk mu andai sudah tiba masanya nanti. Hahaha.. (jiwang eh!!)

Ok itu saja utk hari ini.. Sekian.. Hahahaha.. 
p/s: Kepada insan2 yg terluka.. jgn biarkan luka anda berdarah terlalu lama. Beri peluang kpd insan yg mampu mngubati luka itu. Percayalah pd kuasa Allah.. Dia lbh mngetahui segala yg tbaik utk kita.

No comments:

Post a Comment