Saturday, January 29, 2011

Hidupku dulu dan kini..

Dulu..
aku pernah cintakan dia..
Dulu..
aku pernah sygkn dia..
Dulu..
aku pernah rndkan dia..
tp itu dulu..


kini..
Aku sudah lupakan dia..
kini..
aku sudah bencikan dia..
kini..
aku lgsg x ingt dia.. yesss!!!!! yah! cerik asa ko!


pelu ka semua ini? x perlu.. sy ulangi.. TIDAK PERLU SEMUA INI. SIMPAN SAJA SEGALA RASA YG KAU BERI UTK DIRIMU SENDIRI.. haha.. the lesson is, let by gone b by gone..
moral nya di sini :
1. Bercinta biarlah berpada-pada. Cinta Allah lbh kekal, cinta manusia blh brubah2.
2. Bercinta jgn tlalu taksub & tlalu byk bkorban
3. Jgn terlalu percaya kpd pasangan anda
4. Jgn menyalahkan diri sendiri di atas pergaduhan yg berlaku (mun bukan slh ktkorg la.. wakaka)
5. Beri peluang kpd org yg lbh mnyayangi diri anda drpd anda mbuang masa dgn org yg hanya bpura2 & pngecut.
6. Jgnlah anda prasan bahawa anda tlalu cun / ensem. lbh ramai yg lbh hot dr anda.. hahaha
7. Jgn mhina diri anda dan dirinya.. krana ssungguhnya, salah sorg yg bersalah itu sudah pasti bukan yg tbaik utk anda.. 
8. Jgn terlalu sedih dgn apa2 yg blaku.. kerana dia bukan tbaik utk anda. itu sudah pasti! Dia bukan yg tbaik utk anda.. percayalah! 
9. Jgn musnahkn diri anda hanya kerana insan yg bukan mlahirkan anda tp insan yg cuba utk mhancurkan anda.. jd, jgn musnahkan diri.. ini tidak berbaloi-baloi.. sungguh x bbaloi2..
10. Hargai setiap insan yg tulus mnyayangi diri anda..


i like 2 thanks 2 some1 special, 
anda sungguh baik! anda sungguh pnyabar! perlukah diriku mberitahu nama beliau? oh~ tidak perlu.. jgn mnunjuk2.. cuma.. sy ingin bterima kasih d atas khadiran anda.. TQ very much! anda byk mbantu saya dlm mlalui liku2 hidup yg kdg2 agak kejam kalau d fikirkan oleh akal fikiran ku.. di sini, sy sertakan sebuah lagu untuk dirinya.. TQ syg.. (ooppssss!!). hahaha.. and.. and.. and.. i MISS u.. weh! sapa jiwang glak tok?



No comments:

Post a Comment